neděle 31. května 2009

Zillertal






Pár dní volna,tak volíme krásné údolí v rakouském Zillertalu.Jsou zde sportovní cesty i bouldry na jedno místě .Ve čtvrtek odpoledne vyrážíme celá rodinka,cesta ujde a po jedenácté hodině uléháme do auta.Ráno se probouzíme v krásném údolí na vrcholcích je ještě spousty sněhu.Tak nasnídat a vyrážíme na nedaleké věže Ewige Jegdgründe,ale po dvou cestach uvažujeme s Mončou spíš o boulderingu.Tak si dá Oja ještě jednu cestičku a přesouváme se do nedaleké oblasti Kaseler Alm.Jíťa s Mončou parádně zabojovali a dávají Paci 7A/B,Monča přidává ještě S´Knatl 6B.Já dávám Jerries Penis Extention 7C, Shortcut 7B a kousek dál Entschärft 7A OS.Přecházíme k říčce Jíťa přelézá Leistungsrückgang 6C fleš,já přidávám Leistungskurve 7B+ a Hart wie Stein 7C. Druhý den vyrážíme směr Breitlahner. Monča zde přelézá Haxn aufn 6C+ fleš a pár lehčíh.Jíťa traverz Unbekannt 7A+, mě se daří OS a přidávám Pies de Gatto 7B.Přesouváme se do Klausen Alm Monča ukazuje Jíťe jak přelezt Virtuosi 6C a přidává dvě 6B OS.Zkouším 7C a 7B+,ale nedaří se ,tak aspoň Super View 7A+.Pro dnešek to stačí ,tak k autu něco uvařit. Třetí den volíme opět bouldering začínáme v Ginzling Wald ,holky dávají Umleitung 6C a pár lehčíh.Pokouším se o nějaké 7C opět nic,tak akorát Rundling 7B.Přejíždíme do Igentu,Monča překvapuje Autonome Platte 7A,Marder Bord 7A fleš a Aqua Extasy 6C+ OS,Jíťa to samé,ale o pár pokusů na víc.Já zdolavám Fuckengrüven 7B.Holky jdou vařit já si ještě odskočím do Kaseler Almu na pěknou hranu Mangal 7B a po pár pokusech to dopadá.
Čtvrtý den přejíždíme o údolí vedle,ale přichází mě SMS že musímíme o den dřív domů.Tak rychle do Sundergrundu,jde se tam sice půl hodinky ,ale stojí to za to.Nápad lézt čtyři dny za sebou nebyl ten nejlepší,tak zvládame jen věci do 6C.V 16 h. ústup k autu a domů, ráno v 6h. musím na Šumavu na školení.

Žádné komentáře: