pátek 13. listopadu 2009

MČR - Bouldering , Brno

Monča mě přemluvila na Mistrovství ČR v boulderingu. Moje parketa to sice zrovna není, ale když už jsem pochopila pravidla, tak proč ne.

Jedeme do Brna celá rodinka, přespíme u Nooniče. Luba nás ráno opouští a míří na Vaňousy. Holky musí hned do izolace, tak to bude OS, jak má být - ani kousek Pilkova profilu. Sešlo se nás celkem jen 9, tajně si přeji, aby nám to dalo alespoň do finále.

S Momo se rozlezeme za koučování našeho Ondráše a jdeme na to! Momo je čtvrtá, já šestá, takže polezeme současně na několika bouldrech. Nějaký ten pátek už mi je, ale ta nervozita pracuje stejně jak za mlada :). První bouldr... pomáhám si strukturou do TOPU a je to tam! (první, ale zároveň poslední - to jsem ještě netušila).

Druhý bouldr - jen tečnutá zóna, třetí -zóna, ale dost mě vyděsí chudák Momo, která ošklivě spadla na posledním bouldru a dál nepokračovala. Poslední technický bouldr... Top, ale bohužel 4 vteřiny po limitu. Hm, mám smůlu, pořádek ale musí být. Každopádně nás Džanglí (stavitel) nešetřil, ani kluky. Na finále nám to ale stačí - zatím. Momo je na 7. místě, já na čtvrtém. Momo loket trochu otekl, ledujeme kelenem, ale finále si nenechá utéct.

Pak vypukla kvalifikace chlapáků - taky hodně přísná. Potkáváme tu spoustu známých, Ondrášek testuje lezecké profily Rajčete a je k nezastavení. Odpolední krátká procházka Brnem a zase do izolace. Cítím, že jsem celkem na hadry, fakt jsem si v kvalifikaci skousla. Momo loket bolí, nemůže ho natáhnout, ale finále si nedá rozmluvit. Ondrášek 5 minut před mým startem v izolaci usíná, naštěstí.

Jde se na to, první bouldr... zóna napoprvé, jinak ani ťuk. Další tři bouldry hodně přísné. Jen Nelly (1.místo) a Sylva (2. místo) daly dva topy. Já jsem obhájila bramborovou pozici, 4.místo, a Momo si o příčku polepšila - 6. místo.

Finále mužů -(12borců) nedává moc možností na přelez nachystaných bouldrů, nejlépe si vedli Lahvoň (2.místo) s Martinem-Noono (1.místo), který si vedl fantasticky. Ondráška v izolaci nevzbudila ani společnost finalistů a museli jsme ho budit. Přijel Luba, počkali jsme na vyhlášení a zašli jsme na večeři. Přenocovali jsme u Rajfů s vidinou nedělního lezení v Krasu. Ráno nás bohužel počasí zaskočilo, když z mlhy začalo i hustě sněžit. Jedeme domů. Momo druhý den vyfasovala ramenní ortézu a 14 dní bez zátěže, páteční svěťák v Brně, na který je nominovaná, je v nedohlednu.



Jitka let herself to be talked into participating in the championship of the Czech Republic in bouldering so the Mázl family went to Brno. Luboš left them in the morning and went to Vaňousy whereas the girls went to isolation. The total number of female participants was 9.


Both Mázl girls start at the same time at different boulders. Jitka gets to the top of the first one, which is her first and last top. Then she touches the zone of the second boulder and gets to the zone of the third one. The next top she climbs but 4 seconds late. Momo falls down from her last boulder which frightens Jitka quite a lot. They both get to the final.


In the final Jitka gets to the zone of her first boulder but the other three boulders are very difficult. Only Nelly and Silva who were the winners could do two tops. Jitka ended up 4th and Momo improved her qualification score - she was 6th.


Among the men Martin Stráník and Lahvoň were the best. After Luboš came they went to dinner and stayed at Rajf's, wanting to spend Sunday at Kras. This plan, however, collapsed due to the weather, so they went home. Momo got orthose.

Žádné komentáře: