úterý 11. listopadu 2014

Jak ten čas letí :)

Tak,zase trochu o tom co jsme dělali.Oja se konečně začal navazovat na lano a zkusil závodit.V Jičíně skončil po super finále na 2.místě.V Holešovicích na trojboji obsadil celkově 3.místo a na MČR na Big Wallu skončil bramborový.
Holešovice
Big Wall - Praha

Já jsem opět nejvíce lezeckého času trávil na Krkavce.Sice zatím nejtěžší vylezenou cestu jsem nevylezl.Ale prolezl jsem si další kombinace a nejtěžší jsem uchvátil Imolou do Dlouhé matky ( Big shock asi 8b ).Udělalo mě taky radost,že jsem poprvé zkrokoval starý projektík,ale spojení je ještě daleko :)
Petráč

Jednou jsme navštívili Petráč po závodech v Praze,ale bylo to žalostné.Oja udolal Sklápěčku 7A a já pár bouldříků do 7B+.Pokoušel jsem chvilku i těžší,ale zoufalství.Po čtyřech hoďkách pobíhání po lese,zvítězila pizza a odjezd domu.
Krkavka

Konečně se ochladilo,předpověd dobrá,tak vyrážíme ve složení Monča,Adam a já na dva dny na Sněžník.Opak je pravdou,sice je zima,ale mlha a mokro.Chvilku hledáme co dáme,najdeme jednu suchou hranku za 7A a všichni jí přelézáme.S Adamem jdeme zkusit Depth Raid 7C,chvilku ladíme,ale nepouští.Monča jde na traverzík Wrong Country 8A a docela rychle přelézá.Pokusují v Tortile,ale jeden krůček zlobí.U Respektu potkávame kluky,Mlejnise,Zákoryse,Třísku a spol.Lehám si pod Hokus Pokus,ale zůstává pouze u toho ležení.Vracíme se pod Depthra,mě se nedaří,ale kluci přelézají.Přesouváme pod bouldr Fixuj jako Graham 8A.Kluci zkouší,já jen okukuji.Pak mě to samozřejmě nedá a nalézám,ale mám už problém v prvním tahu,ale nějak se to zlepšuje a na konec za šera přelézám.A protože zvítězila verze jet domů,tak vyrážíme.

V útery je svátek,tak vyrážím sám na Ostaš.První zastávka je na novince Trhač.Chvilku krokuji a přelézám.Klasa - věčné téma,řekl bych pro mě takové obyčejné sedm-céčko.Pokračuji na Vesmír,tady V-ray nepouští,začátek zavlhlý,konec těžký:).Podaří se mi zkrokovat Světelný rok SD,ale kusovka nepouští stejně jako v Omertě.Tak to zatím vše.



So again a few words about what we have been doing. Oja finally started tying up on the rope and tried some competitions. He was second in Jičín after a great final, third in Holešovice and fourth at the Czech Championship on Big Wall. 

I again spent most of my climbing time at Krkavka. I did not climb the most difficult way but I went through other combinations and the hardest one was going through Imola to Dlouhá matka (Big shock maybe 8b). I was also happy to make steps for an old project but it's a long way to get through. 

I once visited Petráč after a competition in Pague but it was hopeless. Oja made Sklápěčka 7A and me a few boulders up to 7B+. I also tried some more difficult ones but it was a disaster. 

Finally it got colder, the weather forecast is good, so Mona, Adam and me go to Sněžník or two days. Although it is cold, it's also foggy and moist. We spend some time looking for something to climb and we find one dry edge 7A and all climb it. Me and Adam go try Depth Raid 7C but it resists. I have some attempts in Tortila but one step is still problematic. I lay down under Hokus Pokus but that's pretty much it. We return under Depther, I don't succeed but the guys get over. We move to Fixuj jako Graham 8A, which I eventually send. 

On Tuesday it's a public holiday, so I go to Ostaš on my own. The first stop is at Trhač, a new thing. I spend some time planning the steps and then make it. The class is a never-ending question, I would say a usual 7C. I continue to Vesmír, V-Ray resists, the beginning is moist, the end difficult. I manage to plan steps for Světelný rok SD but it resists just like in Omerta. So that's all for now.

Žádné komentáře: