středa 9. října 2013

Vydařený den na Boru:)

V sobotu vyrážíme na Bor ve složení Monča,Adam,Oja a já.Dopoledne je zima,tak jdeme až do zadního sektoru k Elektře.Ve středu jsem přelezl Mládí v hajzlu 7C+ a zbytek bouldrů mám restík.Nalézám hned do Daredevila,ale vyklouzává mi špička.Tak znovu,pro změnu padám v posledním krůčku.No to je snad špatný vtip,hlavně klídek.Dám pauzičku a nalézám do Paladina 7C/C+,jó ten pouští.Tak si jdu zopakovat krůčky do Elektry 8A a jůpí jsem na vršku,to jsem nečekal. Monča s Ojou jsou zmrzlí,trochu pokusují v Paladinovi ,ale výška je znát.Já nalézám znovu do Daredevila 8A a ten také pouští.Super,restíky jsou smazány,zkouším ještě propojku z Mládí do Elektry,asi to půjde,ale odnáší to protržený prst z nástupové lišty.Adam solidně pokusuje v Elektře,jednou dokonce padá v posledním těžkém krůčku,ale na konec Elektra odolává.Já jdu s Mončou zkusit Raptora 7C/C+.Monča doplácí na délku,já přelézám.Oja si přelézá pár šesteček,za zmínku stojí ostrá hrana Na ostří nože 6B+.Monča přelézá těžký Shortcat 7B+ a můžeme jet v klidu domu.

                                           


V neděli po obědě vyrážíme na bouldry do Tanvaldu.Já jedu jako průvodce,ukážu jim novinky v horním sektoru a vyrážím na kole domů. Monča s Ojou přelézá Apage bananas 7A,Adam dává Apage satanas 7B a Pojď mi hop 7C.
                                 
                                                          Jak si vychutnat výlez :)


Monča, Adam, Oja and me are off to Bor on Saturday. It is cold in the morning, so we to the very back sector to Elektra. On Wednesday I had climbed Mládí v hajzlu 7C+ and the remaining boulders are to be climbed. I don't manage Daredevil but make it on Paladin 7C/C+ and after revising the steps also Elektra 8A. I try Daredevil 8A again and succeed this time. No remainders left, I yet try the connecting route from Mládí to Elektra but make a tear in my finger. Me and Monča try Raptor 7C/C+, Monča is defeated by the length, I make it. Oja climbs a few 6's, including Na ostří nože 6B+, Monča climbs Shortcat 7B+ and we can go home.


On Sunday after lunch we to bouldering to Tanvald. I am there as a guide, show them some new stuff in the upper sector and bike back home. Monča and Oja climb Apage bananas 7A, Adam Apage satanas 7B and Pojď mi hop 7C.

Žádné komentáře: